14.01.13 г.

Понякога

Понякога ми липсваш. Понякога ми се иска да върна времето назад и пак да сме заедно. Понякога си спомням за прекрасните моменти, които имахме. Понякога сърцето ми затупква бързо при спомена за теб. Понякога се усмихвам на всичко онова, което преживяхме. Понякога ми се ще да си до мен отново. Понякога изгарям от желание да ме целунеш за един последен път. Понякога ми се ще да ме стоплиш в прегръдката си. Понякога си повтарям името ти на ум. Понякога все още те обичам.
Но понякога се разплаквам, защото ми липсваш. Понякога се питам какво се обърка и ми се иска да върна времето назад, и пак да сме заедно, за да поправя грешките. Понякога с тъга си спомням за моментите, които имахме и ми се приисква да ги върна. Понякога се задъхвам и сърцето ми затупква бързо при спомена за теб, за онова, което ми причини. Понякога с мъка се усмихвам на всичко онова, което преживяхме и преглъщам, напиращите сълзи. Понякога ми се ще да си до мен отново. Понякога се мъча да овладея изгарящото си желание да ме целунеш за един последен път, защото ще ме погубиш. Понякога ми се иска да ме стоплиш в прегръдката си, защото студа на самотата ми ме обзема и замръзвам. Понякога стоя сама в тъмното и си повтарям името ти на ум, за да не те забравя, за да не е било просто сън всичко, което имахме. Понякога ми се ще да спра да те обичам.


Няма коментари:

Публикуване на коментар