8.11.12 г.

КАКВО Е ЛЮБОВТА?


Ето версията на Брад Пит:
Жена ми се разболя. Тя беше постоянно нервна, заради проблеми в работата, личния живот, неговите неуспехи, проблеми с децата. Тя загуби 15 килограма и тежеше около 40, а е само на 35 години. Тя се стопи, постоянно плачеше и беше разочарована от всичко и от всички. Нищо не я радваше, постоянно я болеше главата, сърцето, нервите в гръбначния стълб и ребрата

. Спеше лошо, не можеше да спи по цели нощи и на сутрините беше уморена. Връзката ни беше на ръба. Красотата и си отиваше някъде, появиха и се торбички под очите, тя се отпусна и спря да се грижи за себе си. Тя отказваше да се снима във филми и изобщо за всякакви роли. Аз изгубих надежда и мислех,че скоро ще се разделим... Но после реших да действам. След като имам най-красивата жена в целия свят. Тя е идеал на повече от половината жени и мъже на земята, а на мен ми е позволила да спя до нея и да я прегърна през раменете. Започнах да я засипвам с цветя, целувки и комплименти. Правех и изненади, и и се радвах всяка една минута. Правех и подаръци и живеех заради нея. Говорех на хората само за нея. Всички теми свеждах в нейна страна. Възхвалявах я пред моите и общите ни приятели. Няма да повярвате - но тя разцъфна. Стана по-красива, отколкото беше преди. Качи тегло, престана да нервничи и ме целуваше по-силно, отколкото по-рано. Аз дори не знаех, че тя може ТАКА да целува. И разбрах едно: ЖЕНАТА Е ОТРАЖЕНИЕ НА МЪЖА. АКО Я ОБИЧАШ ДО БЕЗУМСТВО, ТЯ ЩЕ ТИ ОТВЪРНЕ СЪС СЪЩОТО !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар