11.12.12 г.

Самата болка сладкодумен ме направи.

Щастлив е онзи, който смело е готов да защити каквото обича.

  • Да обичаш другите е тежък кръст.
    Любить иных — тяжелый крест…
  • Тишина, ти си най-доброто, което съм чувал.
    Тишина — ты лучшее из того, что слышал.
     
    Представа даже нямам как ще издържа,
    да мисля аз за тебе не мога да се спра.
    Дори за миг да мога да те видя,
    оставам аз без глас и питам се отново:
    Кога ще има щастие за нас?
    Погледна ли пак в твоите очи,
    виждам в тях скритите сълзи.
    Не искам никой да те наранява,
    такъв живот не заслужаваш.
    И ето пак съм пред дилема,
    налага се решение да взема,
    да бъда с теб, не искам вече да се крия,
    кажи, кого ще трябва да убия...
     
     
     

Няма коментари:

Публикуване на коментар