30.08.12 г.

I can't keep myself, and still keep you too




Не те обичам така, както ми се иска.
Това, което трябва да направя, е да избягам от теб!
Обичам те, но я няма тръпката
и тази мисъл ме преследваше по целия пък към вкъщи.
И така, никога не знаеш,
не знаеш достатъчно, докато любовта не приключи...
Докато не изгубим контрол, защото сме понесли повече отколкото можем
 и викаме: "НЕ!"...
Не те обичам така, както ми се иска.
Искам да продължа напред, но не мога да избягам от теб.
Така че, ще подтискам чуствата, ще пазя тайната,
за да не разберат другите...


Задръж любовта си заключена вътре в теб.


Не те обичам така, както ми се иска.
Не мога да стоя безучастен, затова ще се опитам да постъпя правилно.
Имам какво да губя, затова трябва да продължа напред. 
Но мога да запазя едновременно себе си и теб.
Затова ще трабва да се съсредоточа, когато съм сам,
някъде далеч от дома и на опасно място.
Колко пъти преди да успея да те превъзмогна ти казах,
че ще загубиш.
 Не те обичам така, както ми се иска.
Трябва да тръгвам, трябва да продължа напред.
Няма повече да губим време, не можеш да чакаш цял живот.
Ние просто губим време, кога ще свърши всичко това.


Задръж любовта си заключена вътре в теб.




Не те обичам така, както ми се иска.
Обзалагам се, че никой не знае, че всъщност няма нов човек в живота ми.
Знам, че казах че съм те преодолял, но все още имам чувства към теб.
Но не те обичам така, както ми се иска.
Затова трябва да продължим напред с любовта,
само Бог знае,
дали някога ще бъда с теб, объркан съм.
Ти решаваш, ти решаваш.
Не те обичам така, както ми се иска.
Там, където искам да отида, няма да имам нужда от теб.
Бил съм на този път прекалено много пъти...
Не те обичам така, както ми се иска.


Задръж любовта си заключена вътре в теб.

Няма коментари:

Публикуване на коментар