13.08.12 г.

Trip to Gaga Concert

Билетът....
Първа спирка- бензиностанция...малеее колко съм гладнаааа



И жаднаааа..



.


Малко кафе....

И сме готови отново за път :)



В колата съм и пътят изглежда безкраен.....:(




И най- после пристигнахме в София....
Концертът е утре....Let`s see...











 Ден 2

Сутринта баща ми беше изчезнал по работа, а на вън беше очудващо студено, като за летен ден. Оказа се, че нямам и яке. Всичко това обаче не спря майка ми да ме изведе на разходка из града, под предлог, че ще ми купи връхна дреха.
 Не след дълго се озовах пред паметника ,,13 века България". Това е въпросният паметник пред НДК. Бях чула. че възнамеряват да го демонтират, затова реших да се снимам пред него, докато все още е там.






 След няколко метра вървене по Витошка ,която беше нападната от шумни строители и дезориентирани туристи (или по скоро шумни туристи и дезориентирани строители) се натъкнах на един чудесен аутлет. Вече ми е любимият магазин! Не заради самите стоки(които също не са никак лоши) а заради изключително готината и любезна продавачка.
 От там излязох с перфектно ново сако. За да ви го покажа, ще приложа снимката която си направих пред биологическият факултет на Софийки университет. Не че имам нещо общо с биологията, просто на самата сграда е изобразен патронът на университета ми, а именно Климент Охридски.










Не пропуснах да изкупя и един магазин за ядки по Графа.
Прилагам тази отвратителна снимка, просто за да видите шокиращото за мен разнообразие.




Баща ми дойде при нас и всички като едно задружно семейство отидохме на сладкарница.
(Коооолко сладко)




















Прибрахме се в къщи и започнахме подготовката за концерта. Т.е.- наядохме си и си легнахме да спим. Вратите на залата ще се отворят след 2 часа. До тогава- почивка....

Следва продължение...

Няма коментари:

Публикуване на коментар