5.09.12 г.

Моментът на промяната

Има моменти в които просто разбираш, че трябва да се промениш.Да истържеш, да изрежеш, да пречупиш и изхвърлиш от себе си всичко лошо, всичко грешно, всичко което до сега си смятал за неделима част от теб , а всъщност ти е пречило. Всичко, което те спира. Спира твоето развитие, спира твоите стремежи, спира твоят свят и твоят живот. Просто сваляш кожата си, сменяш я като змия, премахваш от себе си тази засъхнала , закостеняла част, която ти пречи да си истински и да вдишваш въздуха, да го чувстваш, да усещаш как влиза в дробовете ти и те изпълва.Тази част от теб, която ти пречи да се чувстваш истински жив и пълноценен. Тази кожа, тази обвивка, която те задушава и възпрепятства красотата и енергията вътре в теб да излязат на яве. Да се развихрят, да се задействат, да се размечтаят. Да са!
 Този момент винаги идва.При някои по рано, при други по късно, за съжаление при някой никога. Но когато и да е, по каквато и да е причина и независимо дали става бавно или бързо ти трябва да се възползваш от него. Да хванеш бика за рогата и гордо и без страх да кажеш, от днес съм друг. От днес аз вече не съм това на което ви приличам, това което сте виждали и възприели до сега. От днес аз вече не съм това което вие искате от мен, това което сте видели и искате да виждате за напред. От днес аз съм нов човек, който започва да живее за себе си и спрямо себе си. Днес аз се спускам с все сила в бурните води и хващам гребена на вълната. Стига съм залагал на сигурното. Стига съм стоял на брега и броейки пясъка съм си мислел, че съм щастлив. Може би звездите са по-красиви, когато ги гледам от открито море. И дори да падна, ще изплувам и пак ще се кача на вълната, защото сърфа и живота ми са в моите ръце. И ще падам и ще ставам , но ще знам, че това което правя е правилното нещо, защото аз съм смел и съм плувец и няма да позволя да се удавя. Защото съм смел! И съм плувец! И съм човек! И съм душа! И съм създаден за да създавам. И съм тук за да бъда и за да имам. Ако това не ви харесва, моля не обръщайте внимание на моята промяна.Отричайте я, мразете я, не я одобрявайте...добре...но тя все още ще си е там, защото вече е факт, който не може да бъде скрит, колкото и да ви се иска.Ще се набива в очите ви и няма да можете да я спрете.Когато процесът започне, той не може да бъде върнат назад. И слава Богу!
 Аз не съм това което бях, аз не съм това което си мислихте че съм. Сега най-после, аз захвърлям всичко и без да поглеждам назад съм най после АЗ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар